candela_097
Els Castellers de Vilafranca són un dels 18 productes estrella, els quals un no es pot perdre si visita les comarques de Barcelona.
La Diputació de Barcelona va presentar aquest dilluns la marca turística “Barcelona és molt més” renovada.
L’objectiu és fomentar el turisme a les comarques de Barcelona, generar activitat econòmica i cohesionar i enfortir el territori.


Una nova imatge basada en una marca paraigua Barcelona és molt més, i tres submarques que se’n deriven, “Costa Barcelona”, “Paisatges Barcelona” i “Pirineus Barcelona”, on els àmbits principals són sol i platja; cultural; rural, familiar; esportiu; gastronòmic; enoturisme; natura-ecoturisme; i mítings-reunions.
Amb aquesta nova imatge i orientació de la marca, la previsió de la Diputació de Barcelona és augmentar un 30% el nombre de turistes i un 21% el d’excursionistes, és a dir, les persones que van i tornen en un petit espai de temps. La intenció és aconseguir més turistes i de més qualitat per tal de generar activitat econòmica a les comarques de Barcelona.
Una nova marca que, a més, compta amb 8.000 productes inventariats, però que se centra en 18 d’estrella, els que tenen un valor i un interès turístic més alt i els quals no ens podem deixar perdre.
La llista dels 18 productes estrella de Barcelona és molt més és la següent:

1.Castellers de Vilafranca  2.Caves Codorníu. Caves Freixenet. Caves Torres
3.Circuit de Catalunya  4.Ciutat de Cardona  5.Ciutat de Sitges
6.Ciutat de Terrassa  7.Ciutat de Vic  8.Cripta Güell i Colònia Güell
9.Festa Major de Vilafranca  10.Festival de Cinema Fantàstic de Sitges
11.La Patum de Berga  12.Massís del Pedraforca  13.Monestir de Montserrat
14.Parc Natural Cadí-Moixeró. Parc Natural de Montserrat.
Parc Natural del Montseny  15.Platges del Garraf  16.Platges del Maresme
17.Restaurant Sant Pau  18.Restaurant Racó de Can Fabes

Aquesta acció s’emmarca en l’objectiu de la Diputació de Barcelona, a través de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació, de promoure el desenvolupament social i econòmic dels municipis barcelonins a través del sector turístic. Un sector que s’ha convertit en un dels motors tradicionals de la nostra economia, i en un factor clau per al desenvolupament del territori i la dinamització del teixit empresarial.