publicitat camisa castellers de vilafranca

Els Castellers de Vilafranca han arribat amb un acord per incloure el lema “Festa Major de Vilafranca, patrimoni de la humanitat” a l’esquena de la camisa castellera durant la temporada 2011. L’acord es pot prorrogar d’any en any fins assolir l’objectiu proposat.


Els Castellers de Vilafranca han arribat amb un acord amb l’Ajuntament de Vilafranca i el Consell de la Festa Major per lluir a l’esquena de la seva camisa verda el lema de la candidatura perquè la Festa Major de Vilafranca entri a formar part de la llista d’esdeveniments patrimoni immaterial de la humanitat de la UNESCO.
Tot i haver rebut altres ofertes, els Castellers de Vilafranca mai han volgut optar per fer servir com a suport publicitari la seva camisa, però aquesta vegada i donat el caràcter singular de la iniciativa hi han accedit. Els verds estan convençuts que la candidatura perquè “la mes típica” sigui reconeguda per la UNESCO serà tot un èxit i consideren que aquesta fórmula de promoció mitjançant la camisa és la millor que pot oferir la colla per ajudar a difondre aquesta campanya arreu del món.
Des de l’Ajuntament de Vilafranca es destaca la bona predisposició dels de Cal Figarot en col·laborar activament en la promoció de la candidatura, i el fet de que gairebé la totalitat de la inversió prevista en publicitat de la candidatura es farà a través de la camisa del verds. Els responsables municipals han expressat la seva satisfacció per aquesta formula de comunicació innovadora que sens dubte “farà que se’n parli molt a tots els nivells”.
En la mateixa línia i a l’espera d’ultimar els darrers detalls, podem avançar que els Castellers de Vilafranca estan a punt de signar un contracte de patrocini amb una fundació cultural i benèfica de l’estat de Maharashtra a l’Índia. Un dels seus principals representants va ser a Vilafranca en la darrera diada de Tots Sants i un membre destacat dels Castellers ha viatjat aquesta setmana a l’Índia per tancar l’acord. La proposta inclouria portar publicitat de la fundació índia a la part posterior dels pantalons però només en les actuacions previstes a Bombai i altres ciutats de Maharashtra l’agost que ve i per les diades de Sant Fèlix i Tots Sants del 2011. Els beneficis d’aquest  acord de patrocini aniran destinats íntegrament a finançar les despeses de la gira de la colla a l’Índia de l’any que ve.