Els Castellers de Vilafranca engeguen una nova campanya de captació de socis amb l’objectiu d’arribar als 1.000

 

 

Ara ja són prop de 700 els socis dels què disposa l’entitat vilafranquina, però la nova àrea de socis de la colla es marca arribar als 1.000 en els propers mesos, per tal de poder augmentar la pròpia capacitat de la colla i contribuir, d’aquesta manera, a fer més potents la resta de campanyes de la colla i seguir assolint els èxits castellers de les darreres temporades.

 

Per aconseguir-ho, l’equip de socis ha dissenyat la campanya ‘1.000 verds’ (#1000verds), que es desenvolupa en els següents punts:

–          – Fomentar que els socis actuals col·laborin amb la colla per assolir l’objectiu. S’intentarà que, com a mínim, cada soci porti a un soci nou a través de diferents premis i sorteigs.

–          – La creació d’un nou carnet de socis que estarà disponible a principis d’agost.

–          – La col·laboració dels establiments afiliats, que es convertiran en ‘punts verds’ des d’on qualsevol persona es podrà fer sòcia de la colla.

–          – La creació de la ‘Bústia Verda’, una parada que anirà tombant per Vilafranca els dies de mercat, però que la seva base se situarà a Cal Figarot, perquè la vila conegui l’objectiu dels Castellers de Vilafranca i es facin socis o simpatitzants de la colla.

–          – Fomentar la difusió de la campanya a través de les xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram…) amb l’etiqueta #1000verds. La campanya a les xarxes socials també es recolzarà amb sorteigs de productes de marxandatge de la colla.

 

Una de les novetats de la campanya és que apareix la figura de ‘simpatitzants’ de la colla, amb la què tan sols donant el correu electrònic, podran rebre setmanalment totes les notícies i novetats dels Verds.